En dag som alla andra...

Dagen har passerat utan några som helst överaskningar, snarare tvärtom... Samma förutsägabara tråkerier, samma förutsägbara ensamhet och samma förutsägbara förvirring. Personer jag trodde faktiskt var mina vänner, framförallt en, verkar enbart ha stått ut med mig pga att de var vänner med min Fd och inte haft något annat val. Allmänt deprimerande och mycket tråkigt. Finns verkligen inte snällare och roligare personer än dessa och nu verkar de inte vilja ha med mig att göra.

Är verkligen inte besatt av att ha massa vänner, har väldigt få men väl utvalda personer i mitt liv som jag anser vara mina vänner. Fast när nu några av dessa tydligen inte ansåg det samma om mig blir jag väldigt ledsen. Hoppas dock detta bara är något stadie nu i övergången efter förhållandet. Förlorar jag dem så förlorar jag dem, inte mycket att göra åt saken. Men de kommer vara mycket saknade.

Nu är det dags att släcka lampan för ännu en ensam natt med den vanliga oroliga sömnen ackompanjerad av oförståeliga och obehaglga drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0