Komma bort...

Måste verkligen verkligen, verkligen komma bort från allt och det är snart. Håller på att totalt implodera tack vare alla mina tankar och tack vare att allt är så jävla osäkert just nu. Varför måste alla vara så jävla fittiga och tala runt allting? Varför kan ingen jävel i min omgivning ge mig ett rakt svar? Att sveps in och blir bara en stor jävla röra av halvsanningar. Måhända att jag inte mår bra nu, men det blir fan inte bättre av att folk inte är ärliga mot mig!

Ser och känner saker varje dag som får mig att tveka mer och mer på alla som påstår att bry sig om mig. Är jag verkligen så jävla hemsk? Vad har jag gjort er för att inte förtjäna sanningen?

Jag har alltid sagt att självmord är den mest patetiska och egoistiska utvägen en människa kan välja och det står jag fast vid. Så därför ser jag verkligen ner på mig själv nu då jag flera gånger varje dag kommer på mig själv med att tänka på det. Men då ingenting längre spelar någon som helst roll, vad ska man göra då? Hur kan man återfå gnistan? Fly från allt och alla är iaf första steget jag skall välja, ta mig så långt härifrån som möjligt går. Få en clean start, välja alla som får koma en nära mycket nogranare. Troligtvis är det enda vägen till att slippa behöva återuppleva den jävla röran jag lever i nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0