Välkommen...

Alltid lika betyngande att skriva det första inlägget, var ska man börja?

Kan ju iaf ta lite kort om varför jag startat denna blogg, det hela började för ca en månad sedan då mitt förhållande efter 4 år med världens underbaraste tjej började vitra sönder. Självklart hände det inte över en natt, allt skedde progressivt under en längre tid. Mycket tack vare mig och mina misstag.

Till en början känndes det inte som jag brydde mig, var liksom likgiltig till det som hänt men nnu för varje dag som går börjar verkligheten kännas mycket mer påtaglig. Allt är väldigt ensamt och jag har ytterst få personer i min omgivning jag kan prata med om allt som skett. Så det är väl egentligen största anledningen till att jag startade den här bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0